Opublikowany w Dobranoc

❤ڿڰۣڿ❀..Cóż mam robić?..W miłości nie ma miary czasu..zaplanowaliśmy to wszystko na początku..że Ty i ja żyjemy w naszych sercach..❤ڿڰۣڿ❀..

..❤ڿڰۣڿ❀..Jestem zakochaną kobietą i zrobiłabym wszystko,żeby zabrać Cię do swojego świata i tam Cię zatrzymać to jest prawo którego bronię przez cały czas.. Cóż mam robić?..W miłości nie ma miary czasu zaplanowaliśmy to wszystko na początku że Ty i ja żyjemy w naszych sercach..Samotna moja miłość i mój grzech w Tobie zasypiać chcę, z Tobą obudzić się tak nisko już upadły moje łzy jak długo muszę żyć, by podnieść i ocalić je..??..Mogą nas dzielić oceany, czujesz moją miłość..??.. Słyszę, co mówisz brak prawdy jest zawsze kłamstwem..Potykam się i upadam ale daję Ci to wszystko….❤ڿڰۣڿ❀.. jak dobrze że jesteś.. Thank You My Sweety Friend.. 🙂

Opublikowany w Tęsknota

SZUKAM ??.

Wciąż szukam!!..mhm…nie szukam w sobie pragnień, które mogą mnie zaskoczyć, ani marzeń bez przyszłości. Szukam ułamka duszy, którym mogłabym się z kimś podzielić i przez to ofiarować cząstkę siebie. Nie szukam w świecie prawd, których nie znam, nieodkrytych lądów, przygód jakiś. Szukam miejsca do powrotów i żalu, by wiedzieć, że jestem u siebie i czuć się tak. Nie szukam w Tobie dzikiej fascynacji, czy niewyśnionej nawet fantazji, ani szaleństwa, które poza zagubieniem niczego nie daje. Szukam naszej wspólnej drogi zrozumienia, miłości która nas zjednoczy a jednocześnie otworzy umysły i serca na innych..

Opublikowany w Marzenia

Ƈhcę być letnim wiatrem.♥.

Ƈhcę być letnim wiatrem.♥. co ludzkich serc dotyka.. powiewem muskać po twarzy..jak delikatna muzyka.. ℬawić się cieniem smutku.. na radość go zamieniać.. dotykiem ból zabierać ..ratując od cierpienia.. ฬiarę dawać sercu.. gdy zgubi sensu drogę.. Ɗrogowskazem chcę zostać ƛniołem być nie wrogiem… nauczyć mówić na nowo.. کłowa.. które są darem: ..Ƥroszę.. dziękuję.. przepraszam.. tak mało dziś używane..sny o miłości podrzucić ..nauczyć spełniać marzenia a to co warto pamiętać ..Ơcalić od zapomnienia.. ƛ gdy już spełnię przesłanie..gdy zrobię co mam do zrobienia.. Ơdejdę cichutko.. daleko..mhm.. ℒostaną tu po mnie wspomnienia.♥. Pozdrawiam radośnie 🙂

Opublikowany w Miłego wieczoru

… Życie zawiązane jest w supełki, a naszym zadaniem jest je rozwiązywać…nie tracąc cierpliwości….

…” Jeszcze przyjdzie taki czas, kiedy wszystko będzie się zgadzać, nawet to, co ktoś wcześniej zdeptał, poskłada się znów w jedną całość i odżyje. Wszystkie myśli, wyobrażenia, wartości i słowa odnajdą swoje odbicie potwierdzenie i sens. Powróci radość życia, wiara w siebie i w ludzi, rany znikną za jednym dotknięciem tej właściwej osoby, tej dobrej duszy, która gdzieś jest i czeka, która rozumie, która wie czym jest prawdziwe kochanie „…

Opublikowany w Miłego dnia

Niezwykłego dnia przepełnionego złocistym słoneczkiem i uśmiechem na twarzy życzę Wam.. Moc serdeczności przesyłam…

”Aby docenić radość – musimy wiedzieć czym jest smutek. Aby docenić harmonię – musimy wiedzieć czym jest bałagan. Aby docenić posiadanie – musimy wiedzieć co znaczy brak czegoś. Wszystko ma sens i czemuś służy. Nawet buntowanie się przeciw temu pozwala docenić późniejszą akceptację.”

Opublikowany w Wspomnienia

Wspomnienia

W ostatnim czasie często zastanawiam się jakie uczucia do mnie żywiłeś…? Czy Ty chociaż mnie lubiłeś…?? Ja ze znajomości z Tobą bardzo się cieszyłam…!!! Bardzo a może za bardzo Cię polubiłam…!!! A moje serce za Twoim szaleje…!!! Oddałam Ci swą duszę i ciało… I proszę nie mów mi że to mało… „Wielka mi rzecz…. w kimś się zakochać…Nie widzisz, co się stało? Poruszyłeś pewne miejsce w moim sercu, głębsze niż mogłam się spodziewać… „To, co czuję jest dla Ciebie nieużyteczne, wiem… Wiem co powiesz,,, to Twój problem,,,,, Ale kiedyś będziesz miał wiele rzeczy za sobą i mało przed sobą. Będziesz może szukał wśród wspomnienia jakiegoś oparcia, czegoś, od czego zaczyna się rachubę lub na czym się ją kończy. Będziesz już całkiem inny i wszystko będzie inne, i nie wiem, gdzie będę, ale to nie ważne.. A kiedy będziesz tak myślał, nie ważne będzie, żeś nie umiał, czy nie chciał tego mieć. Ważne będzie tylko, że byłeś moją słabością i siłą , światłem, ciemnością, bólem to znaczy życiem…Będziesz trwał w pyle, w który zmieni się moja pamięć zatrzymana na zawsze, silniejsza niż czas, niż gwiazdy, silniejsza niż śmierć…Milczysz? To dobrze. Nie mów „zapomnij”. Więc gdybym zapomniała, to nie byłabym już ja, bo Ty wszedłeś we wszystkie moje rzeczy, zmieszałeś się z najdawniejszymi wspomnieniami, doszedłeś tam, gdzie nie ma jeszcze myśli, gdzie nie rodzą się nawet sny. Próbuję o Tobie zapomnieć, jednak nie wychodzi mi to, ciągle jesteś w moim sercu i myślach… jesteś wszędzie, gdzie patrzę”….

Opublikowany w Myśli

A gdyby tak zacząć wszystko od nowa??? No…prawie wszystko. Wyjechać do innego miasta, znaleźć inną pracę, wynająć małe mieszkanie..

Szukam w sobie siły By dziennie rano wstawać By ten los zawiły.. Jakoś poukładać.. Szukam w sobie nadziei i wiary By móc dalej iść By znieść te wszystkie ciężary I jakoś żyć Szukam w sobie miłości Bez niej życie sensu nie ma.. Szukam cierpliwości By te ciężkie chwile przetrwać…

Mówią że nie trzeba wierzyć w cuda Wystarczy wierzyć w siebie A wtedy wszystko się uda I w życiu będzie lepiej Ale co gdy wszystko się traci Miłość wiarę i nadzieję Za błędy wciąż się płaci I źle się dzieje Jak wtedy wierzyć w cokolwiek Gdy wszystko zawodzi Człowieka niszczy człowiek A to donikąd prowadzi….