Opublikowany w Miłego dnia

Miłosne przenikanie

Miłość nasza,to wzajemne przenikanie- ja w tobie, ty we mnie.ty ze mną, ja z tobą.Unoszenie życia na wspólnych skrzydłach.Słowa moje rozumiesz jeszcze niewypowiedziane.ja znam twoje,jeszcze niewysłowione,błąkające się na twych ustach szelmowskim uśmiechem. Moja wygwizdana melodia wesołymi nutami,wnika w twe usta- wyśpiewujemy w duecie w zaciszu naszego mieszkania.Twoje serce czule nasłuchuje,i słysząc mój smutek zaraz otula jasnym promieniem.Przytulamy się,gdy mamy na to ochotę- rano, wieczorem i we dnie,wnikamy i przenikamy swoimi zapachami,ciepłem i ukojeniem.Pamiętamy, aby dawać po równo do naszej życiowej skarbonki,bankiem są nasze gorące serca,a dochód, to my – wzbogaceni szczęściem na chwilę obecną i późne lata.

 
I tak jest codziennie,ja z tobą, ty ze mną- miłosne przenikanie.

Opublikowany w Tęsknota

Rzuciło słońce sieci..

Rzuciło słońce sieci z błękitu słodką miną a to najlepszy sposób, by dzień pogodą spłynął …pogodą myśli, słowa i roziskrzeniem oczu byś wziął głęboki oddech i z przyjemnością kroczył przez zabiegane chwile przez sprawy, wydarzenia gdy masz gdzieś za pazuchą kuferek na marzenia…

Opublikowany w Do Ciebie

Witam słonkiem co rzuca, promyki między chmurami, jeszcze tylko troszeczkę i dłużej będzie z nami …

To tak cudownie jest kogoś lubić,
Jak lubi drzewo wiatr;
Nie myśleć o tym ani nie mówić,
Nie płakać, gdy go brak.
Mieć jeszcze jedno serce do wzruszeń,
Oczy do łez…
Po prostu – wszystko, co jest,
Mnożyć przez dwa, dwa światy mieć.
I wciąż nie wiedzieć, czemu się tak lubi…
Może dlatego, że tak lepiej jest…
To tak cudownie mieć z kim wytańczyć
Wszystko, jak Zorba Grek;
Życie , jak zapach czuć pomarańczy,
Dzielić ją wciąż na dwie.
Czasem być błaznem szczerym jak Stańczyk,
Czasem jak klaun…
Po prostu – tak kogoś czuć,
Jak siebie część, jak serca pół.

Opublikowany w Myśli

Najpiękniejszym ze wszystkich darów tego świata jest każdy rozpoczynający się dzień i słońce wstające każdego poranka.

Powiedz poranku – błękitnooki,
co też mi dziś obiecujesz
szepnij,czy w dal marzeń pogonisz,
czy mi złych cieni,współczujesz

Powiedz Ty słońce – jeszcze nieśmiałe,
jakie ścieżyny wytyczysz
może w szarościach,dzisiaj utonę,
albo uśmiechu mi życzysz

Powiedz oddechu – cichy spokojny,
jak w gwarze tłumu,się schować
może codzienność,cicho wykuwać,
lub z pragnieniami wędrować

Powiedz mi serce – mgłą otulone,
w jakie zachwyty wzlatywać
może uciekać,od ludzkiej złości,
tylko z dobrymi przebywać

Powiedz mi myśli – życiem spętana,
jak stąpać,by iść się chciało
ale cokolwiek,dziś bym wybrała,
wciąż tego życia mi mało..

„..życie nie daje nam tego co chcemy,tylko to co dla nas ma..”

Opublikowany w Dla Ciebie

Cóż mogę dać Tobie dzisiejszego ranka…

„Uśmiech jest jak słońce o świcie, co piękny dzień zapowiada i radością wypełnia nam życie, bo bez radości żyć nie wypada. Uśmiech jest jak tęcza na niebie, co kolorami nas urzeka i ratunek niesie w potrzebie, gdy przykrość czasem czeka. Uśmiech jest jak uścisk dłoni na powitanie, co serdeczność i przyjaźń oznacza i takim cichym jest wyznaniem, że miłość nas zewsząd otacza. Uśmiech jest jak rozmowa szczera, co tak wiele wyjaśnić zdoła i drzwi nam do serc otwiera, nawet, gdy chłód dookoła. Uśmiech jest jak muzyka z serca płynąca, co niejedno uczucie wyzwala i jak ta róża pachnąca, co nasze zmysły zniewala. Uśmiech jest takim gestem najprostszym, co tylko szczęście przynosi, więc nie zapominaj o tym, by go zawsze ze sobą nosić.”

Opublikowany w Kawusia dla Ciebie

Nie smuć się

„Nie smuć się, proszę, bo życie to chwila. To piękność i radość co szybko przemija. Bądź dobra, pogodna jak wczesny poranek. Bo życie szykuje Ci wiele niespodzianek. Życie jest jak świeca, wypalamy się powoli. Lecz każdy z nas płomyk wznieca, każdego czasem coś boli, coś mu doskwiera. Lecz jest też nadzieja, jest szczęście. Radości i smutku są łzy, ale ważne że jesteś Ty. Są takie serca, co wesprą w potrzebie, i ciepłe dłonie, co Twą dłoń uścisną, aż niepokoje wszystkie znów gdzieś prysną. Jest taka dobroć, co serce ogrzeje, przyniesie radość i nowe nadzieje.”

Opublikowany w Dzieńdoberek

❤❅❤Witam Cię milutko ❤❅❤

Maleńki płomień w sercu się tli to ogień życia co w nas tkwi. Oświetla drogę przebytą pozostawiając wspomnienia za nami. Maleńki płomyk naszej nadziei że wszystko znów się kiedyś zmieni.. Z małego płomyczka ogień zapłonie. Wystarczy tylko by wziąć go w dłonie… Otulić sercem na który czekamy by się otwarły miłości bramy… Niech płoną serca by nie biły samotnie.. nie wypatrując szczęścia przy oknie.. Niech płomień co w sercach się jeszcze tli.. otworzy wszystkie do szczęścia drzwi… Marzenia się Spełniają , Bo Magiczną Moc w Sobie mają. Więc niech się spełnią Twoje Marzenia, To Moje dla Ciebie – Na dzisiaj Życzenia..