Opublikowany w Miłego dnia

Spełnienia wszystkich marzeń które kryje Twoje serce i samych pięknych chwil na dzisiejszy dzień życzę ❤️

Tak wiele w naszym życiu zdarzeń zapisuje się w naszym sercu na stałe żadna siła ich też nigdy nie wymaże są to zapisy niezapomniane i trwałe.Gdy otworzysz Swe serce jak księgę w której przetrwały stronice zapisane złóż wtedy sobie wieczną przysięgę że nie dopuścisz by były zapomniane.Nikt nie ma dostępu do tej tajemnicy to Twoja księga osobistych przeżyć To właśnie Twe serce samo zapisało Otwieraj stronice według kolejności.Dbaj o tę księgę swym sercem pisaną i uszanuj jej wartość ponadczasową niech czuje się przez Ciebie kochaną i dopisuj do niej wciąż stronicę nową.

Opublikowany w Tęsknota

Rankiem bardzo mnie cieszy złote słonko na niebie, lecz najbardziej radują miłe słowa od Ciebie.

To, że czasami świat pięknieje najczęściej winne są dziewczyny,pokażą nam, skryją to i owo,albo kuszące robią miny.Cóż wówczas ma robić mężczyzna?. Korzysta z złożonej zachęty,nie patrzy czy to wielka miłość,czy tylko smak parzonej mięty.I tak to wszystko się zaczyna,prędzej lub później to dochodzi do zdarzeń przyjemnych dla dwojga. Namiętnej, miłosnej powodzi,jeśli ta miłość jest prawdziwa to wiąże w pary i nas splata. Wraz z nią mijają nam dni piękne,a bywa miesiące i lata.Najlepiej chyba to jest kiedy, lat wspólnych gromadzą się krocie a miłość, która nas złączyła skazana jest na dożywocie. Jeśli dziewczyny są wciąż winne to trzeba także mieć w pamięci że dzięki ich winie są widoki,no i dla życia świat się kręci.

Mówiłam o Tobie wiatrom - wzdychały. Mówiłam o Tobie deszczom – płakały. Mówiłam o Tobie śniegom – topniały. Mówiłam o Tobie pąkom – rozkwitały. Mówiłam o Tobie kwiatom – pachniały. Mówiłam o Tobie listkom – drżały. Mówiłam o Tobie morzu – szumiało. Mówiłam o Tobie słońcu – grzało. Mówiłam o Tobie rozstaniu – milczało. Mówiłam o Tobie cierpieniu – bolało. Mówiłam o Tobie wszystkim – rozumieli. Mówiłam, że Cię lubię – wiedzieli..

Opublikowany w Dziękuję

Słów jest tak wiele..

Słów jest tak wiele, jak je wyszeptać, aby melodią wypełnić wnętrze, by to co uda się wypowiedzieć zostało w sercu tanecznym dźwiękiem. Słów jest tak wiele z życia odciskiem, które w zanadrzu nić własna snują, znaczą obecność wzruszeniem każdym ale z nadzieja lepiej smakują. Słów jest tak wiele, jak znaleźć barwę, by w każdej zgłosce był kwant od słońca i wiatr, co wieje przychylnym tchnieniem osadza myśli w przyjaznych portach. Słowa nie pachną tak pięknie jak kwiaty, ale odpowiednio dobrane tworzą najpiękniejszy bukiet . W Twoich wersach ogrody słów rozkwitają, a w nich przepiękne kwiaty kolorze tęczy. W Twych wersach słońce i gwiazdy przyświecają, niczym perły świecą nam nad głową… Każda chwila każdy dzień jest jak piękny życia sen, nic nie wróci drugi raz,więc doceniaj to co masz, ciesz się tym co radość daje i w pamięci pozostaje.

Opublikowany w Do Ciebie

Cichutko pukam do Twych drzwi….proszę? otwórz mi! Cichutko sobie postoję, zostawię dla Ciebie pozdrowienia moje!!!

..”Staraj się myśleć pozytywnie. Wiem, że to nie jest łatwe, bo większość z otaczających Cię ludzi robi wręcz odwrotnie. Hmmm… a znasz może kogoś, kto, pomimo, że w życiu mu się nie wiedzie, zawsze jest uśmiechnięty, tryska wręcz energią. Jak się zabrać za pozytywne myślenie? Jak wypełnić się optymizmem? To nie jest aż takie trudne, wystarczą szczere chęci”…

Opublikowany w Myśli

Chwyć dzisiejszy dzień, w obie swe dłonie. Złap uśmiech, radość, miłość i szczęście. Aby nie umknęła Ci żadna chwila.

Idąc drogą swojego życia różnych ludzi wciąż spotykam. Jedni bardzo mnie kochają, Inni czasem odrzucają… Ale zawsze niosę im nadzieję, Jestem z nimi – by było weselej. Zatrzymam się nad sercem zapłakanym, Nad człowiekiem zatroskanym… Zawszę będę im bliska, Zaproszę ich do rozpalenia ogniska. Ogniska złożonego z nadziei promieni, By nawet mały promyczek ich rozweselił… Bo każdy z nas – zdrowy czy chory Potrzebuje miłości podpory. A ja tą podporą w życiu chcę być I dla innych właśnie żyć..

Opublikowany w Kawusia dla Ciebie

====DZIEŃ DOBRY ====

Dziś jest dzionek całkiem miły, by marzenia się spełniły. Więc na spacer zmierzaj śmiało spotka wrażeń Cię niemało. Kogoś spotkasz, coś się zdarzy, ktoś uśmiechem Cię obdarzy… Niech na twarzy Twej zagości objaw szczęścia i radości …¦ BUZIAK ¦ ….

Opublikowany w Dzieńdoberek

WITAM SERDECZNIE I RADOŚNIE O PORANKU.

Każdy dzień jest nowy nowy i premierowy otwierasz świtem oczy i nie wiesz co Cię zaskoczy. Bywają dni smutkiem ciągnące są także radością płynące nie ma dwóch identycznych dni wcale może to jedna z życia zalet? Radości i troski tak się dzielą obudź się jutro z nadzieją szukaj w sobie kropelki szczęśliwości zabierz dla siebie szczyptę radości. Nie myśl o szarości minionego dnia uwierz to pomoże odbić się od dna że gdzieś,że Ktoś da coś. nadzieję w sobie noś. Ȥatrzymaj w sercu dobre chwile,błękitne niebo, promienie słońca , zapach kwiatów – wszystko to daje nam chwile szczęścia…